Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J14a68n 42Š91e61s55t20á72k 3768199169554

Nezlobte se, ale Váš článek mi připomíná báseň Egona Bondyho:Všechno je v pr*eli

ve všední den i v neděli

Jenom ty filmy sovětský

ty jsou vědecký

Prostě je to příliš vědecký, a spíš by se to hodilo na světový kongres o výživě, než na sobotní blog, kterej podle mě pro vědátory moc není:-)

0/0
5.7.2014 7:52

S95t55a96n71d95a 54N24o35v15á33k 8489643556164

:-)  Nechci Vám fušovat do řemesla, dnes je výživových poradců, jak naseto. Měli moji rodiče výživového poradce? Neměli !  Nemám ho ani já. Narodil jsem se před válkou na statku, tudíž vyrostl jsem na mléku, sádle, bramborách. Maso, tak dvakrát týdně. Celý život jsem sportoval,(motocykly, koně), ani jedna zlomenina, pádů nepočítaně. Říká se, že co vápníku si nabere organismus do 21 roků, to tam většinou zůstává. Ženy ohrožuje osteoporoza po menopauze, ale to je jiná. Moje strava se nyní podobá stravě mých rodičů, sádlo, máslo,masa ne moc, mléko denně. Po revoluci se hlásalo, že mléko dospělým škodí. Někdo na něj může být alergik, ale to je jiná. Nedovedu si představit, že bych s tabulkami v ruce studoval denně, jestli mám správně vyváženou stravu. Čili....byl bych pro Vás špatný zákazník. Každý jsme jiný, a kdo si myslí, že při takovém zdravém životě ho budou ve stovce prosit, aby umřel, je na velkém omylu. Všechno je to úplně jinak !  !!V!!

0/0
5.7.2014 7:06
Foto

M31a96r48t26i21n 39F16a31l57t29ý21n 9491986684138

Upřímně a ruku na srdce: článku chybí to HLAVNÍ:

- doporučené denné dávky.

Jinak nelze než souhlasit s tím, že je třeba jíst normální pestrou a vyváženou stravu.

0/0
5.7.2014 6:19

M27a87r97e54k 83P41l13e23s85k77a48č 2930616810793

Zdroje vápníku: mák 1400 mg/100g, sezam 670 mg, tavený sýr 585 mg, tvaroh 366 mg, mandle 240 mg, květák 205 mg, paraořechy 170 mg, lískové ořechy 140 mg, kravské mléko 110 mg (přibližně stejně jako brokolice či kapusta), angrešt 29 mg, ananas, rajčata 16 mg, máslo 15 mg.

0/0
4.7.2014 22:49
Foto

P29ř76e46m55y33s22l 34Č59e97c75h 3486741963777

Hlavně je potřeba neřídit se stupidní reklamou a jist normální pestrou stravu.. Milovníci minerálních látek a vitamínů z lékárny si sami vytváří své problémy za své peníze..:-(

+3/0
4.7.2014 22:21

P60a55v55e54l 31S86ý45k50o19r70a 7747282837611

Mate pravdu.  Pritom cenny zdroj zdravi muze byt snadno dostupny :

http://www.zstyl.cz/co-jime/126-mlada-psenice-jako-zdroj-zdravi

+1/0
4.7.2014 23:44





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.