Diskuse

Pro zdravé kosti je třeba nejen vápník

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nezlobte se, ale Váš článek mi připomíná báseň Egona Bondyho:Všechno je v pr*eli

ve všední den i v neděli

Jenom ty filmy sovětský

ty jsou vědecký

Prostě je to příliš vědecký, a spíš by se to hodilo na světový kongres o výživě, než na sobotní blog, kterej podle mě pro vědátory moc není:-)

0 0
možnosti

:-)  Nechci Vám fušovat do řemesla, dnes je výživových poradců, jak naseto. Měli moji rodiče výživového poradce? Neměli !  Nemám ho ani já. Narodil jsem se před válkou na statku, tudíž vyrostl jsem na mléku, sádle, bramborách. Maso, tak dvakrát týdně. Celý život jsem sportoval,(motocykly, koně), ani jedna zlomenina, pádů nepočítaně. Říká se, že co vápníku si nabere organismus do 21 roků, to tam většinou zůstává. Ženy ohrožuje osteoporoza po menopauze, ale to je jiná. Moje strava se nyní podobá stravě mých rodičů, sádlo, máslo,masa ne moc, mléko denně. Po revoluci se hlásalo, že mléko dospělým škodí. Někdo na něj může být alergik, ale to je jiná. Nedovedu si představit, že bych s tabulkami v ruce studoval denně, jestli mám správně vyváženou stravu. Čili....byl bych pro Vás špatný zákazník. Každý jsme jiný, a kdo si myslí, že při takovém zdravém životě ho budou ve stovce prosit, aby umřel, je na velkém omylu. Všechno je to úplně jinak !  !!V!!

0 0
možnosti
Foto

Upřímně a ruku na srdce: článku chybí to HLAVNÍ:

- doporučené denné dávky.

Jinak nelze než souhlasit s tím, že je třeba jíst normální pestrou a vyváženou stravu.

0 0
možnosti

Zdroje vápníku: mák 1400 mg/100g, sezam 670 mg, tavený sýr 585 mg, tvaroh 366 mg, mandle 240 mg, květák 205 mg, paraořechy 170 mg, lískové ořechy 140 mg, kravské mléko 110 mg (přibližně stejně jako brokolice či kapusta), angrešt 29 mg, ananas, rajčata 16 mg, máslo 15 mg.

0 0
možnosti
Foto

Hlavně je potřeba neřídit se stupidní reklamou a jist normální pestrou stravu.. Milovníci minerálních látek a vitamínů z lékárny si sami vytváří své problémy za své peníze..:-(

3 0
možnosti

Mate pravdu.  Pritom cenny zdroj zdravi muze byt snadno dostupny :

http://www.zstyl.cz/co-jime/126-mlada-psenice-jako-zdroj-zdravi

1 0
možnosti