Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vaše mentální nastavení a příklon k lidem jistého charakteru nejvíce ilustruje ono pořekadlo, které jste použila: „řekni mi, s kým se přátelíš, a já ti povím, jaký jsi“.

Nemám tušení, z jakého důvodu a čím jste tak zaslepená a byť Vaše důvody pro jeho volbu zní racionálně, tak racionální v žádném případě nejsou. Jak řekl Pavel v poslední debatě, nelze občany chlácholit vzdušnými zámky. Babiš říká to, co chcete slyšet. Předpokládám, že jste dost stará na to, abyste na pohádky nevěřila. Ale to jsem zřejmě předpokládal špatně. Celosvětový mír je opravdu iluze, ale to neznamená, že někdo z jeho podporovatelů chce do války. Čili tu důvěru, kterou do Babiše vkládáte díky pouhému prohlášení, máte pouze jako iluzi.

Co se týká covidu a opatřením, nejlépe o Babišově chaosu vypovídá výměna 4 ministrů zdravotnictví.

Zkrátka a dobře jste se nechala opít rohlíkem a chytila se do sítě lží a jeho nekonečné propagandy. Na takové jednoduché voliče svými jednoduchými a bohužel zavádějícími hesly cílí.

2 0
možnosti

Pane Gabryši: Kdosi kdysi řekl, že se nediví tomu, že někteří lidé berou drogy, aby byli trvale v rauši a unikli tak realitě - on prohlásil, že se diví tomu, že mohou existovat a dokonce existují lidé, kteří drogy neberou. Z tohoto úhlu pohledu nahlížejte na Babišovy voliče. Oni chtějí, aby jim někdo něco slíbil. Oni milují tu představu zářné budoucnosti. Já těm lidem rozumím. Také se opájím představou zářné budoucnosti - kdykoliv mohu. Jinak bych nemohl žít - protože - mám myslet jen na to, co nevyhnutelně přijde, totiž smrt, černější než ta nejtemnější noc? Takový realismus by nebyl k žití, to přece musíte uznat....

0 0
možnosti
Foto

To by mě zajímalo, jakou zkratku titulu by si měl dát před to jeho ing. za to jeho nekonečný lhaní. Možná by šlo "z.l.kch. ing. Babiš" ( zasloužilý lhář kudy chodil, inženýr Babiš...)

1 0
možnosti
Foto

Vážená paní, překvapuje mě, že lavírujete mezi takto odlišnými postoji, kdy Babiš byl tvrdě pro očkování, ale zpětně vám to nevadí, protože jste našla nové zlo, proti kterému je třeba naprosto zaslepeně bojovat.

Vážně ale nevím, odkud čerpáte přesvědčení, že politik, který svou celou politickou existenci staví na tom, že se proti něčemu nebo někomu vymezuje, bude plnit to, co píšete: „Potřebujeme prezidenta, který zmírní napětí, uhladí ostré hrany.” Jen málo politiků to splňuje méně, než Babiš. A každá sociální bublina má slepou skvrnu někde jinde, a vy nevidíte, jak agresivní jsou také příznivci Babiše, vidíte jen ty nejextrémnější případy na straně Pavla.

Pokud jste opravdu přesvědčená, že potřebujeme prezidenta, který zmírní napětí, jsem tomu rád. Ale v tom případě je Petr Pavel pro vás lepší volbou.

5 2
možnosti

Proč neustále radíte druhým, koho mají volit?

Co se to tu rozjelo za zlozvyk!!!

2 3
možnosti
Foto

Tenhle text je pro mne definitivním potvrzením existence multivesmíru. Četl jsem, četl jsem a konfrontací textu s realitou mého vesmíru jsem stále nebyl schopen pochopit, o čem to ta autorka píše, tedy pokud se u ní nejedná o přechodnou mimóznost. Už jen začátek, kdy Bureš je s titulem a "protikandidát" sveřepě bez něj. A další text?

Podrobným vědeckým zkoumáním obsahu blogu jsem se dopracoval ke svému světovému prvenství, neboť jsem odhalit průnik textu z jiného vesmíru, který je jakýmsi zrcadlovým obrazem vesmíru našeho. Soudě podle textu se jedná o povinně zastávané stanovisko, něco jako u nás v KLDR, obdobně i povinné zbožštění smrtelníka, když se dostane či dostává do vrcholně vedoucí funkce.

No, řeknu vám, že u nás je teda dost velký "Kocourkov", ale po porovnání našeho a autorčina vesmíru já s radostí a šťasten zůstávám v tom svém.

12 0
možnosti
Foto

Já mám takový pocit, že prostě už nerozumím své mateřštině. Pravda, vím, co každé slovíčko znamená, umím časovat, skloňovat, vím, co je podmiňovací způsob, ale jinak tomu vůbec nerozumím Není to sarkasmus?

2 0
možnosti

J35a81k38u60b 14Š77o90l30c

26. 1. 2023 11:49

Vy flastenci jste ukradly českou vlajku, teď kradete i slovo mír. Připomíná to vaše východní vzory, kteří všechny své odpůrce označí za fašisty. Fuj.

0 0
možnosti
Foto

Když bude Babiš prezidentem, bude kladečem věnců. Jinak bude dál lídrem ANO a za tři roky se bude ucházet o post premiéra a vzhledem k oblibě dnešního pětislitku s velkou nadějí na výhru. Nebude trestně stíhaný a koalici s ODS tak nebude nic překážet. Nota bene se dá i čekat, že znemožněný Fiala bude mezitím odtrafikován do ústraní. Pro jeho odpůrce to představuje mnohem horší variantu.

2 1
možnosti

Do voleb je daleko. A Fiala na to jde dost správně - udržuje Babišem nastavený penězovod. Sice to je cesta do pekel, pro státní finance, ale dva tři roky to ještě vydrží. Osobně jsem teda čekal větší krizi. Jasně, není ještě všemu konec, ale na náhlý zhroucení to nevypadá, a za dva roky si lidi na inflaci a jistou míru nejistoty zase přivyknou. Kdyby byly volby do Sněmovny zítra, tak by to dávalo smysl, to Babišovo řádění. Takhle řádí jen tak do zásoby, a to je nanic. Politická pověst je efemérní, to rychle vyprchává, bez správnýho načasování je to úplně nanic.

3 0
možnosti

Celkem dost slabe, hlavne ten "medialni lync". Holt, nepresvedcila jste me, ze bych mel zmenit sve preference.

3 0
možnosti

Máte to teda dlouhé. Za mne Babiš ne - a to nejsem žádný zarytý protibabišovec. Ten člověk je jako politik mimořádně slabý. Jeho pozice se odvíjí od toho, že mu to všechno platíme, v dotacích, v přirážkách ke všemu, k potravinám, ve zničených motorech, ve všem, kam se podívám. Dostal se k penězovodům a rozvrátil rozpočet. Volil bych ho jedině tehdy, pokud bych chtěl, aby už ta hnusná Česká republika šla k čertu. Na to je Babiš docela dobrej, na vyplnění takovýho přání. Ostatně je to hlavní a často zcela jediný důvod, proč ho lidi volí. Chtějí ostatním udělat zle a toto je jediná možnost, jak to snadno provést. Protože na opravdovou pomstu ostatním jsou příliš neschopní a líní. Tak volí Babiše. /nadsázka, ale ne až taková. Mně známí voliči volí Babiše "na just". Racionální důvod pro to žádný nemají/.

3 0
možnosti
Foto

Já to chápu, jíst se musí a kdo vám jen tak pro nic za nic dá na ulici koblížek, no řekněte, kdo?8-o

9 1
možnosti

Co koblížek, ale i celou jitrnici :-)

8 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1888x
Jsem rodačka z Prahy. Jako nutriční terapeutka se zajímám o výživu, zdravý životní styl a o vše, co s ním souvisí. Se zdravým životním stylem souvisí i zdraví naší peněženky. Kdo se utápí v dluzích, žije v chronickém stresu. To se negativně podepíše na jeho psychickém a následně i fyzickém zdraví. .Jako zvídavá žena se zajímám o dění kolem sebe, historii, kulturu, literaturu, krásu, přírodu, ruční práce. 

 

Seznam rubrik

Oblíbené stránky